Yardıma mı ihtiyacınız var?
Temsilcilerimiz yardım için sizi bekliyor!
Elif Ahsen
Satış Temsilcisi
Şuanda Çevrimiçi
M. Hüseyin K.
Müşteri Temsilcisi
Şuanda Çevrimiçi
Ömer Erdem
Teknik Destek
Şuanda Çevrimiçi

En çok sorulan soruları sizin için cevapladık. Sorunuz aşağıda yer almıyorsa lütfen bize bildiriniz...

  • İade koşulları nelerdir?

    Siparişinizdeki ürün veya ürünleri; sipariş tesliminden itibaren 14 gün içerisinde konick.com.tr'nin düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not(*) eki ile iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
    İade talebinizi ürününüzü tarafımıza göndermeden önce aşağıda müşteri hizmetlerimize mutlaka bildirmenizi rica ederiz. Talebinizin cevabı e-posta adresinize gönderilecektir. Yetkili birimlerimizden cevap geldikten sonra sitemiz üzerinden yapacağınız kayıt formunun bir çıktısını alarak ürünü anlaşmalı kargo firmalarımızla karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. İade Ürünlerinizi mutlaka iade sebebinizi bildiren bir not eki ve faturanızın aslı ile gönderiniz.
    Cayma hakkı süresi içerisinde iade etmek istediğiniz ürünlerinizi; sadece size iletilen cevaptaki anlaşmalı kargo firmamız üzerinden ücret ödemeden gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması dışında gönderilen iadeler kabul edilmeyecektir.

  • Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

    - İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
    - Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, ithalatçı/üretici firmaya iade edilebilir veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
    - İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
    - Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri)
    - Mobilya kategorisinde yer alan demonte ürünlerde montaj yapıldıktan sonra kesinlikle iade kabul edilmemekte olup, bununla ilgili detaylı açıklamalar ürün sayfalarına eklenmiştir. Tarafınıza ulaşan demonte mobilyada bir sorun görüyorsanız kesinlikle monte etmeyiniz.
    - Kişisel bakım - Kozmetik ürünleri ambalajı açıldığı takdirde iade alınmamaktadır. Yastık, yorgan gibi ürünlerde kullanıldığı andan itibaren hijyenik olmayacağı için tekrar satılamaz ve tarafımızdan iade alınamaz.

  • Özel ürünler için iade şartları

    - Telefon, Fotoğraf Makinesi, Notebook, Elektronik cihazlar vb.- Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
    - Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
    - Ürün kutusu açılan telefon, fotoğraf makinesi, notebook, vb. iadeleri servis raporuna gelecek bilgiye göre yapılmaktadır.
    - Notebook, Masaüstü bilgisayarlar ve Telekomünikasyon ürünlerde iadesinin kabulü için işletim sisteminin kurulmaması gerekmektedir.

  • Diğer ürünlerin iadesinde;

    Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örneğin : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.) tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir. Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
    Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
    Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.
    • Her türlü yazılım ve programlar - DVD, VCD, CD ve kasetler
    • Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb.)
    • Telekomünikasyon ürünleri
    Bu işlemin süresi 3 ila 7 gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen iadeniz için sizinle irtibat sağlanarak, tercihinize göre yeni ürün gönderimi, para iadesi veya hediye çeki oluşturulması işlemlerinden biri gerçekleştirilir.

  • Ürünümü nasıl iade edebilirim?

    Sipariş tesliminden itibaren 14 gün içerisinde konick.com.tr'nin düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz. İade talebinizi ürününüzü tarafımıza göndermeden önce müşteri hizmetlerine mutlaka bildirmenizi rica ederiz. Talebinizin cevabı e-posta adresinize gönderilecektir.
    Size iletilen cevaptaki anlaşmalı kargo firmamız üzerinden ücret ödemeden gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması dışında gönderilen iadeler kabul edilmeyecektir.

  • Taksitli yaptığımın alışverişin iadesi neden taksitli olur?

    Ücret iadesi toplam tutar olarak yapılır. Ancak banka süreçleri nedeniyle taksit yapılan ay kadar muhasebeleştirilebilir. Bu nedenle tüm iadenin tek seferde yapılmasına rağmen taksit yapılan ay boyunca hesap ekstrenizde +,- bakiye olarak görebilirsiniz.

  • Hediye çeki / puan ile aldığım ürünü iade edersem hediye çekini tekrar kullanabilir miyim?

    Kullanım süresi devam ediyorsa hediye çeki / puan hesaba tekrar yüklenir. Kısmi iade ile kullanım süresi geçtikten sonra yapılan iptal ve iade işlemlerinde hediye çeki / puan hesaba tekrar yüklenmez.

  • Ürünüm hasarlı / eksik / arızalı nasıl iade edebilirim?

    Kargo paketinde veya üründe fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmezseniz üründeki sorunun kargo ya da mağaza kaynaklı olduğunu ispat etmeniz mümkün değildir. Bu nedenle mutlaka tutanak tutturmalısınız.

  • İade kargo ücretleri kim tarafından karşılanıyor?

    İade talebinizi ürününüzü tarafımıza göndermeden önce müşteri hizmetlerine mutlaka bildirmenizi rica ederiz. Talebinizin cevabı e-posta adresinize gönderilecektir. Size iletilen cevaptaki anlaşmalı kargo firmamız üzerinden ücret ödemeden gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması dışında gönderilen iadeler kabul edilmeyecektir.

  • İade talebim neden reddedildi?

    İade talebi onay süreci, ürün ve garanti koşullarına bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Müşteri tarafından gönderilen üründe, fark edilir şekilde hasar, darbe, kırık tespit edilmesi durumunda ürün servis raporuna göre sonuç gösterir.

  • Siparişimi iptal edebilir miyim?

    Müşteri hizmetlerimize iptal sebebinizi belirterek başvurmanız durumunda, Siparişiniz iptal edilir.

  • İptal ettiğim siparişimi nasıl tekrar aktif edebilirim?

    İptal edilen siparişler tekrar aktif edilemez. Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyerek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

  • Siparişim neden iptal edilmiş?

    Bankanızın gerekli durumlarda, siparişinizi teyit etmek adına size ait bir telefon numarasına ulaşamaması durumunda, siparişinizi kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak amacı ile iptal etmektedir. Sipariş iptali ile ilgili bilgiler, sipariş sahibinin üyeliğinde kayıtlı e-posta adresine gönderilir. Siparişinizin banka tarafından onay alabilmesi için, bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel bilgilerinizin güncellenmiş olması gerekmektedir.

  • Siparişimi iptal ettiğim halde, ürün geldi, ne yapabilirim?

    Müşteri hizmetler ile irtibata geçip ürünü geri göndermeniz gerekir . Bize ulaşın kısmından irtibat numaralarına ulaşabilirsiniz.

  • Arızalanan yeni ürünümün servise gitmesini istemiyorum. Ne yapmalıyım?

    Satın aldığınız ürün arızalandığında, gerekli incelemelerin yapılabilmesi için yetkili servise gönderilir. Ürünün onarımı veya değişimine, yetkili servis incelemesi sonucu karar verilir. Ürününüzde arıza meydana geldiyse kendiniz veya bizim aracılığımızla yetkili servise gönderebilirsiniz.

  • Elime ulaşan ürün siparişimden farklı, nasıl değişitirebilirim?

    Değiştirmek istediğiniz ürünle ilgili bilgi almak “Bize Sorun” kısmından irtibata geçebilirsiniz.

  • Servise gönderdiğim ürün neden teslim alınmadı/geri geldi?

    Ürününüzü yetkili servise konick aracılığıyla ürünü bize göndererek veya yetkili servise direkt olarak başvurarak gönderebilirsiniz.
    Her iki durumda da ürününüz teslim alınmayıp geri geldiyse nedenleri aşağıdaki gibi olabilir.
    • Ürünü orijinal ambalajında tüm aksesuarlarıyla birlikte göndermeniz gerekir. Eğer eksiklik tespit edildiyse kabul edilmemiş olabilir.
    • Kurulum gerektiren bir ürünse ve kurulumunu yetkili servis yerine siz yaptıysanız, ürün garanti dışı kaldığından reddedilmiş olabilir.
    • Ürünü doğru yetkili servise gönderilmemiş olabilir.
    • Eğer bunların haricinde bir durum söz konusuysa bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

  • Servis, değişim/iade raporu vermiyor. Ne yapabilirim?

    İade talebinde bulunduğunuz ürününüzle ilgili olarak yetkili servis değişim/iade raporu vermiyorsa aşağıdaki "Bize Sorun" kısmından bize ulaşarak yardım alabilirsiniz.

  • Cayma hakkı nedir?

    6502 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince Cayma Hakkı ürün bazlı olup ürününüz elinize ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkınız bulunmaktadır. Satın olmuş olduğunuz ürünü iade edebilmek için ürünün kutusu ve faturası ile birlikte eksiksiz olarak teslim etmeniz gerekmektedir.

  • Cayma hakkı sürecinde kargo kime aittir?

    Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde, iade kargo ücreti satıcıya aittir. Alıcılar, ürünleri kişisel sebeplerle iade etseler dahi kargo ücreti ödemeden ürünleri iade etme hakları vardır. Anlaşmalı kargo şirketiyle gönderilmeyen kargoların ücretini alıcı öder.

  • Cayma hakkının geçerli olmadığı ürünler nelerdir?

    Müşterinin 14 gün içinde iade talebinde bulunduğu halde iadesi mümkün olmayan durumlar aşağıdaki gibidir:
    • Alıcının isteğiyle kişiye özel olarak üretilen, üzerinde değişiklik veya ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler.
    • İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.
    • Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.), basılı ürünler (Kitap, dergi vb.), yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
    • Külçe, Ziynet Altın ve Gümüş kategorisindeki tüm ürünler vb.
    • Kurulumu yapılan Notebook, Masaüstü Bilgisayar ve Telekomünikasyon ürünlerde

  • Aynı siparişimdeki farklı ürünler farklı adreslere teslim edilebilir mi?

    Siparişinizi oluştururken bir sipariş için tek bir fatura düzenlenir ve düzenlenen fatura bölünemez. Bu nedenle farklı adrese gönderilmesini istediğinizi ürünler için ayrı bir sipariş vermeniz gerekir.

  • Alışverişler yurtdışına gönderiliyor mu?

    konick.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz alışverişler Türkiye’nin 81 iline gönderilmekte olup, yurtdışına gönderim sağlamamaktadır.

  • Fatura adresini ve fatura bilgisini nasıl ekleyeceğim?

    Fatura adresinizi, Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından fatura adresinizi tanımlayabilirsiniz. Fatura türü seçimini de adres bilgilerinizi girerken yapabilirsiniz. Fatura adresinizi teslimat adresiyle aynı seçebilir veya farklı bir adres girebilirsiniz.
    Sipariş verirken Adres Seçimi aşamasında Yeni Adres Ekle butonuna basıp yeni adres ekleyebilir veya kayıtlı adresleriniz arasından seçim yapabilirsiniz.

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Eğer sipariş etmiş olduğunuz ürün kargoya verilmişse adres değişikliği yapılamaz. Adres değişikliği için “Hesabım – Siparişlerim” sayfasında alt kısımda yer alan “Teslimat adresini değiştir” butonuna tıklayarak bilgilerini güncelleyebilirsiniz.

  • Teslimat esnasında nelere dikkat etmeliyim?

    Siparişler adresinize teslim edildiğinde kargo teslim fişini imzaladıktan sonra, kargo ambalajında sorun olmasa bile kargo paketini açıp kontrol etmelisiniz. Paket içeriğinde herhangi bir hasar, eksiklik veya yanlışlık varsa kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatmanız ve ardından bu tutanakla birlikte bizimle iletişime geçmeniz gerekir.
    Kurulumu yetkili servis tarafından yapılacak olan beyaz eşya, televizyon vb. elektronik veya büyük ürün siparişlerinde kargo paketini yetkili servis açmalıdır. Bu nedenle paketi açmadan dışarıdan kontrol ederek, hasar varsa kargo görevlisine hasar tespit tutanağı hazırlatmanız ve ardından bu tutanakla birlikte bizimle iletişime geçmeniz gerekir.
    Eğer paketin dışında herhangi bir hasar yoksa kargoyu teslim aldıktan sonra yetkili servisle iletişime geçerek kurulum için randevu almalısınız. Yetkili servis kurulumu yaptıktan sonra sorun çıkarsa yetkili servise direkt olarak başvurabilir veya servis raporu hazırlatarak bize bildirimde bulunabilirsiniz.

  • Kargo kutum hatalı / eksik çıktı. Ne yapabilirim?

    Kargonuzu teslim alırken kargo yetkilisiyle birlikte paketinizi açıp kontrol etmeli, eksik ya da hasarlı ürün durumunda ise kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep etmelisiniz. Bu durumda bize ulaşıp, durumu anlatan bir metinle beraber tutanak veya servis raporunuzu göndererek bize başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Sipariş ettiğim ürün ne zaman kargoya verilir?

    Ürün detay bölümünde belirtildiği süre içinde siparişiniz kargoya verilir ve sisteme kargo bilgilerini girer. Kargo bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilir. Ayrıca Sipariş takibi sayfasından da siparişin durumunu takip edebilirsiniz.

  • Kullanılmış ürün gönderilmiş. Ne yapabilirim?

    Paketiniz size ulaştığında kargo görevlisinin yanında kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir. Kontrolünüz esnasında satın aldığınız ürünün kutusunun açık, koruma bantlarının veya bandrollerinin yırtılmış olduğunu tespit ederseniz kargo görevlisinden mutlaka tutanak tutmasını talep etmelisiniz.
    Bu işlemlerden sonra tutanağınızla birlikte iade işleminde bulunabilir ve bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Kargomun durumu teslim edildi olarak görünüyor. Ama adresime henüz teslim edilmedi.Ne yapabilirim?

    Ürünün size ulaşmaması kargo firmasıyla ilgili olabilir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasıyla görüşmeniz gerekebilir. “Canlı destek” butonuna basarak veya “bize ulaşın” kısmından müşteri hizmetlerinden de yardım alabilirsiniz.

  • Kargo ne zaman elime ulaşır?

    Ürününüzü kargoya verdikten sonra ortalama 3 iş günü içerisinde kargonuz elinize ulaşır. Resmi ve idari tatiller bu süreye dahil değildir.

  • Ürünüm kargoya verildi ancak hâlâ bana ulaşmadı. Ne yapabilirim?

    Ürünün size ulaşmaması kargo firmasıyla ilgili olabilir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasıyla görüşmeniz gerekebilir. “Canlı destek” butonuna basarak veya “bize ulaşın” kısmından müşteri hizmetlerinden de yardım alabilirsiniz.

  • Siparişimin teslimatı yanlış adrese yapılmış. Ne yapabilirim?

    Eğer siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinden farklı bir adrese teslim edildiyse “bize ulaşın kısmından” bizimle irtibata geçebilirsiniz.

  • Satın aldığım ürünün aksesuarları/aparatları eksik olarak gönderilmiş. Ne yapabilirim?

    Satın almış olduğunuz ürünün aparatı / aksesuarının eksik olduğunu düşünüyorsanız, “bize ulaşın” kısmında müşteri hizmetlerimize eksik aksesuar/ aparat başvurusunda bulunabilirsiniz. Başvurunuz incelenecek ve talebiniz işleme alınacaktır.

  • Konick.com.tr gönderimlerinde hangi kargo firmalarıyla çalışılıyor?

    Türkiye sınırları içerisinde gönderilen tüm ürünler, Yurtiçi Kargo, Sürat Kargo, MNG ve Horoz Lojistik ile yapılır. Kargo ücreti gönderi ili, siparişin desi/hacim toplamı, kargo firması ve varsa kampanya bilgisine göre değişkenlik gösterir.

  • Siparişlerimin hepsi tek bir kargoda mı gelir?

    Her bir sipariş teslimat tipi, teslimat zamanı, fatura/teslimat adresi, ürün tipi, boyutları ve hacmi gibi farklı özelliklere sahip olduğundan, siparişler tek bir kargo ile gönderilmeyip sipariş şeklinize göre birbirinden ayrı olarak da adresinize gönderilebilir.

  • Kargo teslimat ödemesini nasıl yapabilirim?

    Sepetteki ve ödeme sayfasındaki kargo ücreti alanında görebilirsiniz. Teslimat ücretini, siparişle birlikte ödeyebilirsiniz.

  • Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?

    Sipariş sahibinin güvenliğini sağlamak amacıyla kargo firmalarıyla yapılan anlaşma gereği kargo şubelerinden teslimat yapılmamaktadır. Ürünlerin teslimatı, belirlediğiniz teslimat adreslerine yapılır. Talep ettiğiniz durumlarda, paketinizi şubeden teslim almak isterseniz, paketinizin iletildiği kargo şubesiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

  • Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

    Çalıştığımız kargo firmaları teslimat için iki kez adresinize gelirler. İki ziyarette de teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir bilgilendirme notu bırakırlar. Bu bilgilendirme notu üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur. Kargo şubesi paketinizi 3 gün boyunca şubede bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.

  • Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

    Çalıştığımız kargo firmaları teslimat için iki kez adresinize gelirler. İki ziyarette de teslimat adresinde kimseye ulaşamazlarsa kapıya bir bilgilendirme notu bırakırlar. Bu bilgilendirme notu üzerinde size teslimat yapan kargo şubesinin adres ve telefonu bulunur. Kargo şubesi paketinizi 3 gün boyunca şubede bekletir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi geri gönderir.

  • Kargo şirketi bulunduğum adrese kargo dağıtımı yapıyor mu?

    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları Türkiye'nin her bölgesine teslimat yapmaktadır. Ancak, ya da şekli bazı özel bölgeler için teslimat günü değişkenlik gösterebilir.

  • Ürünü başka biri kargo şubesiden teslim alabilir mi?

    Teslimat adresi bilgilerinde belirtilen kişi adına bir yakını kimlik tespitiyle kargodan ürünü teslim alabilir.

  • İstediğim kargo firmasını kullanabilir miyim?

    Ürünlerinizi sepete ekledikten sonra ödeme sayfası aşamasında istediğiniz kargo firma seçeneğini işaretleyerek seçiminizi yapabilirsiniz.

  • Kargo takip numarasına nereden ulaşabilirim?

    Hesabım menüsündeki Siparişlerim sayfanızdan veya size gönderilen sipariş kargoya verildi konulu e-postadan kargo takip numarasına ulaşabilirsiniz.

  • Kargoya verilen ürünlerimin yerini nasıl öğrenebilirim?

    Ürünler kargoya verildikten sonra kargo firması gönderi bilgilerini sisteme girer. Kargo bilgileri, e-posta adresinize ve faturadaki cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilir. Kargo şirketinin internet sitesindende siparişinizin güncel durumlarını takip edebilirsiniz.

  • Kargom elime ulaşmadı. Ne yapabilirim?

    Ürünün size ulaşmaması kargo firmasıyla ilgili olabilir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasıyla görüşmeniz gerekebilir. “Canlı destek” butonuna basarak veya “bize ulaşın” kısmından müşteri hizmetlerinden de yardım alabilirsiniz.

  • Hangi bankalara taksit yapılır?

    Ödeme Seçenekleri sayfasından taksit yapılan bankaları görebilirsiniz.

  • Kredi kartımla taksitli alışveriş yapabilirmiyim?

    Ödeme aşamasında kredi kartı bilgilerini girdikten sonra taksit seçeneklerini çıkar. Kartınıza uygulanan taksit seçeneklerini görebilir, buradan uygun olan taksitleri seçip alışverişinizi tamamlayabilirisiniz.

  • Kampanyadan puan kazandım ancak kredi kartıma yüklenmedi?

    Yaptığınız alışverişlerde yararlandığınız kampanya kapsamında kazandığınız puanlar, kampanya detaylarında belirtilen tarihe kadar yüklenir. Ancak puanlarınız, belirtilen tarih geçmesine rağmen henüz yüklenmediyse bankanızla iletişime geçmenizi tavsiye ederiz.

  • Kredi kartı limitim yeterli ama taksitli ödeme yapamıyorum. Neden?

    Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu'nun (BDDK) taksitlendirmeyi düzenleyen yönetmeliğine göre taksit sayısı 9 ay ile sınırlıdır. Taksit sayısı, kuyumla ilgili alışverişlerde en fazla 4 ay, beyaz eşya ve mobilya alışverişlerinde ise 12 ay olarak uygulanır. Gıda, akaryakıt ve telekomünikasyon harcamalarında taksit seçeneği yoktur. Satın almak istediğiniz ürün yukarıdaki kategoriler dışındaysa bankanızla görüşebilirsiniz.

  • Kredi kartımdan isteğim dışında tahsilat yapılabilir mi?

    konick.com.tr’de alışveriş yaparken kulandığınız karta ait bilgiler, saklanmaz. Bu nedenle kartınız bilginiz dışında kullanılamaz.

  • Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra taksit sayısını değiştirebilir miyim?

    Ödeme işlemi tamamlandıktan sonra taksit sayısında veya ödeme yönteminde değişiklik yapılamaz. Eğer taksit sayısını değiştirmek istiyorsanız siparişi iptal edip tekrar satın alabilirsiniz.

  • Taksitle aldığım ürünün iadesi neden taksitle yapılıyor?

    Taksitlendirilmiş kredi kartı alışverişi iadelerinde tutarın tamamı kredi kartınızın ait olduğu bankaya tek seferde ödenir. Ancak bankaların kendi süreçleri gereği bu tutarlar, banka tarafından kartınıza seçtiğiniz ay kadar taksitle iade edilir. İade ödemelerinin taksitle yapılmasında konick.com.tr’nin herhangi bir sorumluluğu olmayıp detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

  • Bilgim olmadan kredi kartımdan çekim yapılmış. Ne yapmalıyım?

    Eğer bilginiz dışında kredi kartınızdan harcama gerçekleştiyse; konick.com.tr’de kayıtlı adresinizin şifresini değiştiriniz. Ardından ‘bize ulaşın” kısmından bizimle irtibata geçiniz.
    Bilginiz dışında verilen siparişlerde;
    - Ürünler tedarik sürecindeyse sipariş iptal edilir.
    - Ürünler kargoya verilmişse paket kargodan geri çekilir ve kredi kartı sahibine ücret iadesi yapılır.
    - Ürünler teslim edilmişse kredi kartı sahibi olarak bankaya harcama itirazında bulunmanız gerekir.

  • Taksitli alışverişlerde vade farkı alınıyor mu?

    Vade farkı, bankanızın taksit seçeneklerine göre bankanız tarafından alınır. Ödeme sayfasında kart bilgilerini girdikten sonra çıkan taksit seçeneklerinden vade farkını görebilirsiniz.

  • Kredi kartımla kapıda ödeme yapabilir miyim?

    Sadece belirli ürünlerde kapıda kredi kartı seçeneği mevcuttur. Yaptığınız alışverişlerin ödemesini kredi kartı tek çekim ile satın alabilirsiniz.

  • Ödemeyi havale / EFT yolu ile yapabilir miyim?

    konick.com’da EFT/Havale ile ödeme seçeneği bulunmaktadır. Ödeme Seçenekleri sayfasından ilgili bankaların bilgilerini görebilirisiniz. Yada satın alma aşamasında ödeme yöntemlerinden Havale /EFT bölümünden banka bilgilerine ulaşabilirisiniz.

  • Siparişimin havale / EFT ödemesi neden onaylanmadı?

    Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir. Süreci hızlandırmak için dekontunuzu bilgi@konick.com.tr adresine e-posta göndererek bize ulaştırabilirsiniz.
    Banka ve ödeme yöntemlerine göre belirtilen süreler geçmesine rağmen siparişiniz hala onaylanmadıysa bizimle iletişime geçebilirisiniz.

  • Sipariş aşamasında sorun yaşıyorum neden?

    Ürünü sepete ekledikten sonra ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız, aşağıdaki sebeplerden dolayı siparişiniz oluşmuyor olabilir.
    - Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi hatalı/eksik girmiş veya kartınız bakiye yetersizliği vb. durumlar nedeniyle onaylanmıyor olabilir.
    - 3D secure ile ödeme yapmayı tercih ediyorsanız, kayıtlı cep telefonu bilginiz güncel olmayabilir.
    - Kartınız internet alışverişine açık olmayabilir.
    - Ürünün stok durumu değişmiş ve ürün tükenmiş olabilir.
    - Sistemsel anlık bir sorun yaşanıyor olabilir.
    Sorunun devam etmesi halinde “ bize ulaşın” kısmından bizimle irtibata geçebilrisiniz.

  • Ödeme seçenekleri nelerdir?

    Yaptığınız alışverişlerin ödemesini havale/EFT, kredi kartı, banka kartı, sanal kart, BKM Express, FastPay ve sadece mobil uygulamada geçerli olan GarantiPay ile gerçekleştirebilirsiniz.

  • BKM Express nedir? BKM Express ile nasıl ödeme yapılır?

    BKM Express, Bankalararası Kart Merkezi (BKM) ve bankalara birlikte geliştirilen, internet üzerinden alışverişlerin hızlı ve pratik yapılmasını sağlayan bir çözümdür. Kart sahibiyseniz BKM Express'e kaydolabilir, kart bilgilerinizi paylaşmadan alışveriş yapıp taksit ve puan kazanabilirsiniz.
    Ödeme yöntemlerinde "BKM Express ile ödeme" seçeneğine tıklayarak BKM Express hesabınıza ulaşabilir, tanımladığınız kartlardan birini seçerek ödeme işlemini tamamlayabilirsiniz.

  • Kapıda ödeme ile alışveriş yapabilir miyim?

    Yaptığınız alışverişlerin ödemesini kredi kartı veya nakit ödeme ile yapabilirsiniz.
    Kargo yetkilisi paketinizi size teslim eder. Kargo yetkilisi ödemeyi yapacağınız POS cihazını beraberinde getirir. Ödeme için PIN gereklidir.
    Ödemenizi aşağıdaki kartlardan biriyle yapabilirsiniz.
    VISA
    MASTER CARD
    Kapıda kredi kartıyla ödeme şekli tek çekim ile sınırlıdır.
    Kapıda nakit ödeme ise 100 - 5000 TL arasındaki alışverişlerde geçerli olacaktır.
    Nakit ödeme yönteminde kredi kartı ya da banka kartıyla ödeme mümkün değildir.

  • Banka (ATM) kartı ile nasıl ödeme yapılır?

    Banka (ATM) kartıyla ödeme yaparken kart bilgilerinizi girdiğiniz ödeme ekranında "3D Secure kullan" seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. 3D Secure güvenlik sistemini kullanabilmeniz için kartınız 3D secure sistemine kayıtlı olmalı ve online alışverişe açık olmalıdır. Banka kartınızını online alışverişe açtırmak ve 3D Secure güvenlik sistemine kaydettirmek için lütfen bankanızla iletişime geçiniz.

  • Sanal kart nedir? Sanal kart ile nasıl alışveriş yapılabilir?

    Sanal Kredi Kartı; vadesiz hesabınıza ya da kredi kartınıza bağlı tanımlanan, limitini sizin belirlediğiniz, internette alışveriş yaparken kullanabileceğiniz bir kredi kartıdır. Sanal kredi kartı başvurusu yapmak ve detaylı bilgi almak için lütfen bankanızla irtibata geçiniz.

  • 3 boyutlu güvenlik (3D Secure) sistemi nedir?

    3 Boyutlu Güvenlik sistemi, internetten güvenli alışveriş yapmanızı sağlayan bir sistemdir. 3 Boyutlu Güvenlik Sistemi ile internet alışverişi sırasında; müşteri, banka ve işyeri arasındaki bilgi akışı özel şifre ve anahtarlar ile sağlanır. Bu sistemi entegre eden işyerlerinden alışveriş yapan kart hamilleri işlem sırasında bankanın güvenli ortamında 3D Secure şifresini girerek alışveriş yapmaktadır. Alışveriş esnasında cep telefonunuza gelen tek kullanımlık Akıllı SMS ile alışverişinizi güvenle tamamlayabilirsiniz. Visa kredi kartı için kullanılan uygulamaya “Verified by Visa”, MasterCard için olanına ise “SecureCode” adı verilir.

  • 3D sisteminin kart sahibine faydaları nelerdir?

    3D Secure / Verified by Visa / SecureCode, mevcut kart bilgilerinizi korur. Sisteme kayıt olmak ve kullanmak çok kolaydır.
    Koruma: 3D Secure, mevcut kart bilgilerinizi, kendinizin belirleyeceği şifreniz ve kişisel güvenlik cümleniz ile korumaya alır.
    Kolaylık: Sizden başka hiç kimse katılımcı internet mağazalarından sizin kartınızla alışveriş yapamaz. 3D Secure şifrenizi sadece siz bilebilirsiniz.

  • 3D Secure’nin tercih edilme sebebi nedir?

    3D Secure ile yapılan ödemeler sadece kart sahibinin cep telefonuna gelen onay kodu ile tamamlanabilmektedir. Bu sayede kart sahibi dışında herhangi bir kullanıcı ödeme yapamaz. Aynı zamanda 3D Secure sayesinde, çalıntı kartlar ile yapılmaya çalışılan ödemelerin de önüne geçilmektedir. Kredi kartı numarası, son kullanma tarihi ve kartın arkasında bulunan CVC kodu başkalarının eline geçebilir. Fakat bu durumlarda da kredi kartı sahibinin cep telefonuna gelen güvenlik kodu olmadan ödeme yapılamaz.

  • Sanal kart ile alışveriş yapmak güvenli midir?

    Sanal kart, bildiğimiz kredi kartlarından daha farklı çalışma prensiple çalışmaktadır. Öyle ki bu kartlar ilk alındığında limiti sıfırdır. Kartın limitini alışveriş yapmadan önce siz harcayacağınız miktara göre ayarlıyorsunuz. Alışverişiniz bittikten sonra da limiti tekrardan sıfırlıyorsunuz. Dolayısıyla kartınızda para olmayacak ve herhangi bir hırsızlık probleminde kartınızda limit olmadığı için paranız eksilmeyecektir. Bir diğer güvenli özelliği ise kartınızı alışveriş yaptıktan sonra kapatabilirsiniz. Tekrar kullanmak isterseniz yeni bir sanal kart oluşturabilirsiniz. Yeni bir kart için yapmanız gereken tek şey bankanın müşteri temsilcisi ile görüşmek ya da internet bankacılından başvuru yapmak olacaktır. Evraklarla uğraşmadan ve şubelere gitmeden kolayca sahip olacağınız bu kart internetten alışverişinizi daha güvenilir bir hale getirecektir.

  • Üye olmadan nasıl sipariş verebilirim?

    konick.com.tr'de üye kaydı yaptırmadan üyeliksiz alışveriş yapmanız mümkündür. Ürünü sepete ekledikten sonra alışverişi tamamla dedikten sonra üyeliksiz alışverişe devam et butonunu tıklayarak, fatura ve teslimat adreslerini girmeniz gerekmektedir. Daha sonra istediğiniz ödeme yöntemini seçerek alışverişinizi tamamlayabilirisiniz.

  • Üye olmadan verdiğim siparişi nasıl görebilirim?

    Satın alma işleminden sonra sipariş takibi için gerekli bilgiler, e-posta adresinize gönderilir. Bu e-postada yer alan Sipariş Detayı linki üzerinden siparişinizle ilgili detaylı bilgiye ulaşıp işlem yapabilirsiniz.

  • Üyelik avantajları nelerdir?

    Özel kampanyalardan, indirim avantajlarından ve kuponlarından sadece üyeler faydalanabilir. Sadece size özel sunulan kampanyaları hesabınızdan görüntüleyebilirsiniz.
    Hediye çeki kazanabilir, hediye çekiyle avantajlı alışveriş yapabilir, müşteri hizmetlerine kolayca ulaşır, siparişinizi takip edebilirsiniz.

  • Üyelik bilgilerime nasıl ulaşabilirim?

    “Hesabım” menüsü altında üyelik bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

  • Şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Bunun için “Üye Girişi” sayfasında “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın. Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ve güvenlik kontrolü için belirtilen karakterleri ilgili kutulara girdikten hemen sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

  • Teslimat adresimi nasıl güncelleyebilirim?

    Teslimat adresinizi,Hesabım menüsündeki Adreslerimsayfasından değiştirebilirsiniz. Kayıtlı adresinizi, sağ alt kısmında yer alan Düzenle linkini tıklayarak güncelleyebilirsiniz.

  • konick.com.tr üyeliğimi iptal edebilir mi?

    Belirttiği kuralların ihlal edilmesi durumunda üyeliğiniz askıya alınabilir veya iptal edilebilir. Üyelik Sözleşmesi'ni inceleyip kuralları bilmeniz ve işlemlerinizi bu kurallara uygun olarak gerçekleştirmeniz gerekir.

  • Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    Üyelik iptali, talebiniz doğrultusunda onay alınarak yapılır. İptal edilen üyelikler yeniden aktif edilemez. Eğer üyeliğinizi iptal etmek istiyorsanız “bize ulaşın” sayfasından yardım alabilirsiniz.

  • İptal olan üyeliğimi yeniden nasıl aktif ederim?

    Üyelik iptali, güvenlik nedeniyle veya üyelik sahibinin talebi doğrultusunda, onay alınarak yapılır. İptal edilen üyelik yeniden aktif edilemez. Bu nedenle ana sayfada sağ üst bölümde yer alan "Giriş Yap veya Üye Ol" butonuna tıklayarak hemen yeni bir üyelik oluşturabilirsiniz.

  • Ürün yorumu nedir?

    Müşterilerin satın aldıkları ürünlerle ilgili görüşlerini, fotoğraflarını Ürün Yorumu olarak paylaşır. Yorum alıcının ürüne verdiği not, ürünle ilgili düşüncelerini ve fotoğraflarını içerir. Yorumlar aracılığıyla diğer kullanıcılara alışverişlerinde yol gösterirsiniz.

  • Ürün özellikleriyle ilgili ek bilgiyi nasıl edinebilirim?

    Ürünle ilgili mevcut bilgiler yeterli gelmediyse veya ek bilgi talep ediyorsanız “ bize ulaşın” sayfasından bizimle irtibata geçebilirsiniz.

  • konick.com.tr’deki ürünlerin garantisi var mı?

    Sitede satışa sunulan tüm ürünler resmi distribütör, ithalatçı firma garantisi altındadır. Ürünlerin tamir ve değişim işlemleri de garantör firma tarafından yapılır.

  • Ürünü satın aldıktan sonra fiyatı düştü. Neden?

    Ürün fiyatları, piyasa koşulları dahilinde günlük olarak değişebilir ve bu değişimler Konick.com.tr’de yer alan ürün bedellerine yansıyabilir. Bundan dolayı ürünlerin fiyatları ile ilgili herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

  • Ürünü sepete ekledikten sonra fiyatı yükseldi, neden?

    Satın alacağınız ürünün fiyatı günlük olarak değişkenlik gösterebilir. Bundan dolayı ürünlerin fiyatları ile ilgili herhangi bir işlem yapılmamaktadır. Detaylı bilgi için müşteri hizmetleri departmanımızla irtibata geçebilirsiniz.

  • Aradığım / satın almak istediğim ürün stokta yok?

    Aradığınız ürünün stoğu tükenmiş görünüyorsa “bize ulaşın” sayfasından müşteri hizmetlerimizle irtibata geçebilirsiniz.

  • Sepete eklediğim ürün sepette görünmüyor?

    Sepete eklediğiniz ürün, güncel stok kontrolüyle alakalı satışa kapanmış olabileceğinden ürünü satın alamazsınız. Ürün stok sorgusu için bize ulaşın kısmından yardım alabilirsiniz.

  • Ürünün servis durumuyla ilgili nereden bilgi alacağım?

    Ürününüz yetkili serviste 21 iş gününü tamamlamasına rağmen süreç hala sonuçlanmadıysa bize ulaşın kısmından sorunuzu bize iletebilirsiniz.

  • Servise gönderdiğim ürünün aparatları / aksesuarları eksik geldi?

    Yetkili servise gönderdiğiniz ürünün aparatlarından biri ya da birkaçı eksikse önce ürünü gönderdiğiniz yetkili servisle iletişime geçmelisiniz.